zondag 7 maart 2010

The First. Part One. (There Isn't A Part Two)

Pfoeh.
eerste blog eigenlijk best wel slecht. het bestaat al zo ontzettend lang, maargoed wat maakt het ook uit. eens moet de eerste keer zijn. laat ik maar eens even iets vertellen over het weekend. al wil ik eigenlijk ook wel graag iets vertellen over afgelopen dinsdag 2 maart was dat. ik ben toen samen met Florian en Max naar 30 seconds to mars geweest. ik had ze een paar jaar geleden ook al op pinkpop gezien. ik moet eerlijk zeggen ze waren veel beter deze keer. ze maakte er een echte show van en het publiek deed erg leuk mee. de avond bracht ons twee voorprogramma's, eigenlijk waren het nou niet echt top acts te noemen. je kan er wel iets van maken, maar ik zou geen kaartje kopen voor een concert van die bandjes. het was leuk om 30stm nog een keer te zien. toch al weer een tijdje geleden en het nieuwe album is best wel awesome. eigenlijk moet ik wel zeggen dat ik best wel blij was dat ze de goede oude nummers ook gespeeld hebben. lang niet allemaal, maar zeker wel een aantal zeer goede nummers! de rest van de week school, huiswerk, werken we kennen het wel. vrijdag nacht zouden we naar Calvin Harris gaan. wat een gedoe was dat zeg. er zouden ongeveer 6 mensen mee gaan. uiteindelijk waren we met 3 man. wat wel super gezellig was hoor! een iemand had zelfs de avond nog afgezegd, wat best wel bagger was, want nu moesten we de volle prijs voor 4 personen betalen voor het hotel waar we sliepen. maargoed het was het geld opzich wel waard. kaartje was maar 10 euro. maar als je gaat kijken naar het bier, het eten, de treinreis en het hotel. dan schrik ik me dood. heb het eigenlijk nieteens durven uitrekenen. wat ik er wel even bij moet zeggen isd at het echt een perfecte avond was. het was in Den Haag. in het Paard van Troje, waar we allemaal nog nooit waren geweest. maar wat een ziek vette tent is dat zeg! op de heen reis wilde Willie (Wilbert) nog even slapen. dus we hebben hem laten slapen, maar ondertussen wel zijn veters van beide schoenen aan elkaar vast gemaakt. toen we uiteindelijk aankwamen op Den Haag Centraal (waar de trein niet meer verder gaat) riepen we keihard 'willie snel snel! we moeten overstappen' maar dat moesten we helemaal niet. dus je kunt wel begrijpen wat er toen gebeurde. geniale grap. we zijn naar het hotel gegaan waar we om half 11 zouden zijn. dit werd 2 voor 12. door de NS die voor veel vetraging zorgde. maargoed we hebben alles kunnen redden. we zijn naar het Paard gegaan. en hebben daar de nacht doorgebracht. met bier, meisjes en geweldige muziek! uiteindelijk hebben we 2 uur geslapen en moesten we snel weer naar huis. die zaterdag hebben we alledrie nog gewerkt. eigenlijk zou ik die avond nog naar een feest doe gaan. maar dit werd hem uiteindelijk niet en is er maar een vriendin naar me toegekomen. we hebben toen even Little Britain gekeken. wat gewoon een geniale serie is. vandaag (zondag 7 maart) heb ik lekker lang uitgeslapen wat wel even nodig was. net even een uurtje wezen mountainbiken, weer 25 km er bij! had een mail terug gekregen van de Kitesurfschool in Katwijk aankomende zondag (14 maart) is me eerste les! best wel Kickass! ook kreeg ik te horen dat het eerst volgende concert van mijn vader en zijn band op Vrijdag 26 Maart is. dus we krijgen echt een te coole maand. ook nog een weekendje alleen thuis. Hopelijk morgen, maar anders zou het overmorgen worden, dan komen de flyers van het drum and bass, electro and techno feest binnen genaamd KABLAAAM! wat dan helemaal geweldig zou zijn is als ik mijn kaartje voor Rock Werchter van dit jaar binnen krijg! Steven heeft hem potverdikkie al binnen!
maargoed nu maar even stoppen. er volgt snel weer meer! want opzich is dit Bloggen best wel gaaf!
Cheers,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten