donderdag 11 maart 2010

Part Five.

Pfoeh.
ik begin nu een blog, vandaag. Maar die is dus een dag te laat. ik zou hem eigenlijk gister plaatsen, maar daar had ik totaal geen tijd meer voor. na het werk ben ik de hele tijd ebzig geweest met de visuals voor Kablaaam! die achter de dj's worden gedraaid of er naast. we waren ook nog even langs Enter egweest om te vragen waar onze flyers bleven. er was dus een klein probleem, maar fijn dat ze dat mij ook even laten weten. nu komen ze pas aan het einde van deze week fo het ebgin van de volgende week binnen. dat is best wel klote, want we zijn weer een week kwijt om te kunnen flyeren. voor de rest had ik op zich wel een hele relaxte dag. heb van Max ook me Camping ticket en Drank ticket gekregen. dus nu is me kaartjes collectie voor Rock Werchter 2010 helemaal compleet. ik denk dat er vanavond weer geblogged gaat worden. was trouwens erg leuk werken op woensdag. het was relaxt met Berry. en natuurlijk het werken met Eshter die ik ook even in me blog moet vermelden! maargoed ik ga er denk ik even mee stoppen. moet nog wat doen voor school. een uurtje les. en dan zijn we weer klaar. nog steeds vraag ik me wel af wat we doen op school. het zal wel een reden hebben. alles komt wel goed!
Cheers!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten