dinsdag 9 maart 2010

Part Four.

Pfoeh.
Toch maar weer die Pfoeh he. even een nieuwe blog. vooral speciaal voor esther omdat zij het zo ontzettend leuk vind om mijn blogs te lezen. wat ik natuurlijk super tof vind, want dan leest in ieder geval nog iemand het. laten we het zo zeggen. yes, er boeit zich iemand voor mijn leven. wat een dag weer vandaag zeg. eerste uur management en Organisatie. die man denkt dat we op de vroege morgen 2 bladzijdes met moeilijke rekensommen gaan zitten maken. uiteindelijk hebben we dus weinig gedaan. maargoed. de vrouw van de geschiedenisleraar is bevallen. dus we hadden het tweede uur vrij. eigenlijk zijn de lessen best wel zinloos. we doen niet zo veel, we zitten onze tijd daar maar uit. maargoed nog Nederland en Engels gehad niet heel erg veel bijzonders. literatuur was wel grappig. mijn 'groepje' waar ik eerst mee zou moeten presenteren had elke keer maar weer het eigen werk niet af. dus zelf had ik natuurlijk alles al gemaakt. nu kregen ze dus van mij te horen dat ik al een tijdje bij een ander groepje zat. zij helemaal boos. en toen vroeg ik heb je het nu wel dan. en toen was het stil en kreeg ik een stille nee te horen. het meeste geniale was nog dat onze lerares daarna vertelde dat iedereen die de presentatie niet had zijn herkansing kwijt was. ik dus lekker niet! ow ow ow! in mijn tussenuur kwam ik btw thuis, en wat lag er op de deurmat? mijn rock werchter kaartje! ook dit jaar is hij weer prachtig! maargoed heb tot half 5 op school gezeten, daarna even met me 'stille liefde'afgesproken. haha, daarna moest ik werken. was er wat later maargoed dat had ik aangegeven. evene en schouderklopje. toen ik aankwam werd ik een beetje boos. de nieuwe teamleider die ik nog nooit had gezien was er ook tot 7 uur en ze hadden het mij geflikt om me op een pad neer te zetten om te vullen. dan denk ik, ze willen dat ik teamleider word. en dan lopen ze me nu zo te naaien. maargoed uiteindelijk was het relaxt en heb ik nog even mensen kunnen commanderen. wat een prachtige baan heb ik toch ook. geen flyers, geen flyers. word er gek van. wel een mail terug van mijn kitesurf leraar! aankomende zondag gaat lekker door!
denk dat ik weer genoeg geschreven heb.
morgen een nieuwe dag. ow en Esther. er komt nog steeds geen Part Two he. we gaan nu gewoon verder met stuk 4!
Aufwiedersehen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten