woensdag 17 maart 2010

Part Nine

serieus ik loop echt super achter. dit is niet normaal meer.
zoveel dagen al niet meer geblogged. dan nu dus maar even iets schrijven.
goed ik heb eigenlijk niet zo heel erg veel bijzonders gedaan.
zaterdag gewerkt, zondag was ik lekker gaan kitesurfen, was echt super strak!
maandag even een dagje school gehad, in de middag huiswerk gemaakt.
zat eerst alleen, daarna kwam er een meisje bij zitten.
leuk meisje, erg leuk meisje zelfs, maargoed.
heb diezelfde dag nog de flyers voor kablaaam! opgehaald.
was er erg blij mee, zien er goed uit trouwens.
er ligt een stapel bij the music store.
de dinsdag gelijk de hele school volgegooid.
moest dinsdag ook werken, ben behoorlijk boos eigenlijk.
op het werk. maargoed nu even niet meer over hebben.
even laten bezinken.
gister het lichaam gevonden van Milly, wat ziek eigenlijk.
het is de dochter van de familie, maar nu de dochter van de hele maatschappij.
iedereen leeft mee
als je op internet kijkt naar die man, zijn foto's.
een hele normale man. maar je zou je veilig moeten voelen bij een politie agent..
kan dat tegenwoordig ook niet eens meer.
het moet niet gekker worden..
wel weer goed nieuws, nieuwe artiesten voor Rock Werchter.
vandaag even 150 nieuwe nummers gedownload.
ook Delphic, midlake, Phoenix.
erg goed. misschien maar even kijken naar wat LP's van deze artiesten.
nieuwe actie trouwens.
ik dacht doe even leuk.
als je mij als eerste tweet, na mijn 2000ste tweet.
krijg je van mij een paar gratis biertjes.
ik ga denk ik maar weer eens even stoppen..
het is niet echt een blog zoals normaal.
alles een beetje aan elkaar geplakt en shit.
niet veel bijzonders.

dag mensen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten