maandag 8 maart 2010

Part Three

Pfoeh.
ik denk dat ik elke blog maar begin met Pfoeh. dat klinkt wel leuk. vandaag was echt een vet vage dag. eerste uur vrij, daarna school tot 3 uur. daarna tot 5 uur lekker huiswerk gemaakt. alleen wat ik er wel bij moet zeggen het is wel vrijwillig. ik denk dat ik weer verliefd ben. maar toch is het een raar gevoel. toch een twijfel, alleen dat meisje vind me ook leuk. ik kan dus gewoon weer een relatie beginnen. maar toch is er nog steeds die twijfel om weer te beginnen. eigenlijk weet helemaal niemand dit. en degene die dit leest weet het als eerste. ow. nee er is wel iemand die het al weet. omdat diegene me er eigenlijk bij heeft geholpen. dankje Inge. alleen ben ik een beetje fout bezig. ik loop met meerdere te kutten terwijl ik die eigenlijk helemaal niet zo bijzonder vind. maargoed om nou een oud iemand weer terug te krijgen. te horen te krijgen dat ze je nog steeds super leuk vind. afspreekt met elkaar en dan blijkt dat je beide nog verliefd op elkaar bent. na zo'n lange tijd samen geweest te zijn. opeens gaat het over. en daarna blijkt er nog iets te zijn. maargoed we zullen wel zien wat het gaat worden. baalde al vandaag, want heb ik niks meer van de flyers gehoort. dus die zijn nog niet binnen. een kut cijfer voor economie gekregen en me Rock Werchter kaartje is nog steeds niet binnen. Klote zooi. Florian heeft ook nog eens pech, Xbox kapot en zijn Tv. dikke rekening word dat. wat ook zo vreselijk vervelend is. dat ik gewoon super veel en super goede ideeen heb voor mijn eigen bedrijf. maar dat ik dat dan niet uit kan werken..
misschien dat ik nog wat schrijf later op de avond.
maargoed anders is er morgen weer een nieuwe dag. hopelijk dan beter nieuws..
misschien ook een uitkomst in de liefde.
bagger zooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten