woensdag 7 april 2010

Part Ten

Shit jongens,
het is echt al enkele weken geleden dat ik een blog geschreven heb.
best wel slecht, want ik had vernomen er elke dag een te schrijven. helaas, haha
dat gaat hem dus nooit worden, ja de eerste 4 dagen lukt het. maar daarna, je gaat het vergeten
je hebt geen tijd meer. agh iedereen kent het wel.
het is gewoon eindelijk weer lekker weer! iedereen uit de winter dip.
drukke tijden dit, behalve met school. daar hoef ik echt geen ruk uit te voeren nu.
zoals altijd zit ik gewoon me tijd uit daar. het gaat eigenlijk wel goed nu, nou goed.
beter het gaat echt beter. Kablaaam was echt super leuk.
zo leuk en zo veel positieve reacties gehoord dat er een tweede kablaaam komt.
deze juni al. ook al weer 3 nieuwe acts, dus het gaat lekker. enige wat nog gedaan moet worden
is de flyer. de achtergrond heb ik al, nu de rest nog.
voor de rest gaat school ook relaxt. beter beter. eindelijk is internet gemaakt, die man is er 3 uur mee bezig geweest,
maar het werkt! eindelijk! morgen heb ik een intake gesprek, voor bijlessen van studenten.
hopelijk dat ik dan een paar vakken omhoog kan halen met het cijfer!
we zullen wel zien hoe het gaat lopen!
eindelijk weer eens even een blog.
ik gaat er nu weer van tussen!
DE GROETEN.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten