zondag 14 maart 2010

Part Seven and Eight

ten eerste, even mijn verontschuldigingen.
het is namelijk al 2 dagen geleden dat mijn laatste blog online was geplaatst.
erg druk gehad dus vandaar. Maar het heeft wel een voordeel.
ik kan nu alles vertellen waarom ik dus opgehouden werd om een nieuwe blog te schrijven, want als ik tijd over had gehad. dan had ik al lang een nieuwe blog kunnen schrijven natuurlijk! maargoed hier is hij dan. we beginnen bij de vrijdag.
echt een te lange dag was dat gewoon. ik zat het eerste uur om 8.30 in de les van management en Organisatie. iedereen om mij heen zei. "jeej dit valt uit, hee dit ook! watf dit is onze enige les, we zijn hierna uit" en dan zit ik zonder tussenuren alleen pauzes tot half 5 op school. LIKE WATF?! niet normaal gewoon. als laatste uur ook nog eens wiskunde waar de hele klas volgens mij de ballen niet van snapt. maargoed daarna nog evene en kleine mentorles gehad. het was te doen, het was te doen. gelukkig had ik die avond wel iets leuks te doen. Florian had via Jimmy Alter kaartjes gewonnen voor een voorstelling / concert van Noblesse. het was gewoon een concert alleen was het midden in de zaal. iedereen stond dus om de band heen. en er waren danseressen. die een opvoering deden. bij elkaar was het heel erg vet in elkaar gezet! gelijk een kaartje voor The Temper Trap gekocht. en toen kwam ik er achter dat ik die dag al een concert van Kasabian heb! verdomme. maargoed we werden uitgenodigd door de band om een pilsje te doen met z'n allen in het cafe boven in de Melkweg. want het was dus in Amsterdam in de Melkweg! we wilde nog evene en pilsje gaan doen in Amsterdam, maar zijn uiteindelijk, maar naar Utrecht gegaan. we hebben daar in de Irish Pub nog even een halve Liter Murphys weggedronken. erg lekker natuurlijk. uiteindelijk half 2 thuis. volgende dag om 12 uur weer werken. hele dag best wel relaxt gewerkt, weer niet zoveel gedaan. beetje gecommandeert, rondgelopen en natuurlijk gelachen. echt rare mensen soms. was er een gast. die had voor ongeveer 2 uur vullig. en daar heeft hij ongeveer 4,5 uur over gedaan. niet normaal gewoon. daarna feestje van Pascale gehad. was wel gezellig. niet zo lang gebleven, want Heleen kwam nog even langs. we zijn nu al weer beland bij de zondag. de dag waarop ik nu deze blog schrijf. ik ben er achter gekomen, dat er dit jaar zieke muziek is opgekomen. van alle kanten, er komen steeds ziekere concerten, festivals puilen gewoon uit met geweldige namen en nieuwe cd's en onbekende artiesten die ziek vet blijken te zijn! ook zijn Florian en ik er achter gekomen dat we beide iets met Design willen gaan doen. ik had zelf al het bedrijf MC Sterius opgericht. waarvan ik laatst dacht ik vind Stephix ook wel vet. The way you want it, the way we make it. goed bedacht goed bedacht. helemaal zelf. maargoed we kijken beide ziek veel naar design van gebouwen etc etc. alles wel. dus dat word wel wat als we er samen mee verder gaan! vandaag was Kitesurf dag! 8 uur opstaan.. naar Katwijk toe. en daar een lesje volgen! wat ziek wat ziek was dat. zo ziek dat de 18e mijn volgende les is! waarschijnlijk koop ik binnenkort wel mijn eigen spullen. als ik er mee door ga! maar dat zal vast en zeker wel. ik begin hem een beetje te stressen eigenlijk. toetsweek over een week. maar deze week heb ik nog een toets 2 po's in te leveren. en best wel ziek veel huiswerk. ik begin nu pas te merken dat ik er misschien nog iets harder aan moet werken. beetje kut dit namelijk, het zal wel nachtwerk worden nu. ik denk dat het traditie gaat worden om elke blog even een Youtube filmpje te posten. ik doe er nu stiekem 3
ajuuuu parapluuu!


http://www.youtube.com/watch?v=uT8OEtf5r1U

http://www.youtube.com/watch?v=2kotP5t9qjo (Jon Allen. wil je naar een ziek concert. ga daar heen 2 of 3 april)

ik zou voor deze zakdoekjes pakken. dit is echt een aanrader, zo ziekelijk mooi.
http://www.youtube.com/watch?v=bg-Q0oduvfA

heb ze gelukkig 2x gezien! Oasis, Stop Crying Your Heart Out

Geen opmerkingen:

Een reactie posten